вівторок, 15 грудня 2015 р.

Майстер-клас. День 2. 15.12.2015р.

Сьогодні ми працювали з планами вивчення теми. По новому подивилась на проблему формулювання ключових, тематичних і змістових запитань. Ще раз підтвердили, що слід підбирати дослідження, що є значимими для учнів, а питання мають спонукати до дослідження. Нібито було і все зрозуміло, але завжди приємно прийняти участь в дискусії. На жаль на практиці не все получається гладко. Колеги поділились дуже цікавими ідеями. Візьму собі на замітку, що поділу на групи при проведенні проекту вже не відбувається. Кожен учень працює над темою, проводить дослідження, а ось висновки і форми представлення-презентації соєї роботи може бути різним.

понеділок, 14 грудня 2015 р.

Майстер-клас. День 1. 14.12.2015р.

Цей день дав можливість переглянути свої сильні сторони та ті, що потребують вдосконалення. Заповнення листка саморефлексії тренера дозволило визначитися із власними цілями на даному майстер-класі. Цілі мають бути конкретні, вимірювані, досяжні. І виходячи із свого власного тренерського досвіду, я визначила іх такми: записати 3 мотиваційні аспекти для роботи вчителів у даному проекті; додатково записати 5 коментарів до рефлексій учасників моїх трененгів; знайти 3 коментарі щодо зв'язку між формуючим оцінюванням та бібліотекою оцінювання. Сильні враження залишила одночасна робота груп в Cacoo.

пʼятницю, 26 жовтня 2012 р.

Модуль 9, 10

ознайомились з такими документами, як самоспрямування та оцінки результатів проекту. Цікаво буде мені і дітям!!!
Саме головне, що діти приймають в цьому активну участь!!!
А також  було пояснено, що таке фасилітація і яка роль вчителя в методі проектів як фасилітатора. Було дуже цікаво!!! :)

четвер, 25 жовтня 2012 р.

Модуль 8

Ознайомились і навчились працювати з новими формами оцінювання, як контрольний список.
Якщо зацікавило це мене, то я думаю дітям також буде цікаво навіть разом зі мною створювати це оцінювання. Таким чином вони будуть вчитися створювати якісний ІКТ продукт

Модуль 7

При створенні блогу учнів  я зрозуміла, що блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.

середу, 24 жовтня 2012 р.

Модуль 5, 6

У цьому модулі ми набули навички 21 століття: веб-документи дозволяють учасникам спільно вводити до них потрібні відомості та їх редагувати з різних комп’ютерів, що знаходяться в мережі Інтернет. При цьому всі, кому надано відповідний доступ, можуть одночасно змінювати цей документ. Сайти для спільної роботи з документами надають можливість створювати та редагувати текстові документи, мультимедійні презентації та електронні таблиці.


Мережевий опитувальник

Тест з геометрії для учнів 7 класу